Facebook

14 Aralık 2009 Pazartesi

Amigurumi Melek-Amigurumi Angel


Melekler korusun.....

14 yorum:

şule dedi ki...

merhaba herzamanki çok güzel bir çalışma olmuş arkadaşıma oyuncak yapacagım hem ugur böcegi yapacaktım hem bebek şimdi gezerken sizin ugur böcegi geldi aklıma bebegimin arkasına sizinki gibi ugur böcegi koymak istiyorum olabilirmi acaba ögrendim artık blog kurallarını soruyorum yapın derseniz yapacam görüşmek üzere

SMİLENA dedi ki...

amin herkesi.şahane görünüyor...

Adsız dedi ki...

Sadece "Amannnn Tanrıııııııııııııııııııııııııım!" demek istiyorum.

Gördüm ki sizin bloğunuzun bana hiç ihtiyacı yok...

Sevgiler.
Müzeyyen
Flattering&Washing Service

Eta dedi ki...

very cute:o)

gulseyhan dedi ki...

harıka cok guzel ne denırkı elınıze saglık

knittingturnip dedi ki...

OMG WONDERFUL! I 'm working on a angelo too!!!
hugs

emine ünal dedi ki...

Allahım meleğede bakın,lir i nerden buldun verdin eline:))..hani kafasında çemberi:))şahane olmuş eline sağlık..

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Tebrikler...

Fernanda dedi ki...

Ciao,
Vi invito a incontrare il mio blog.
Baci e Buon Natale.

Hello,
I invite you to meet my blog.
Kisses and Merry Christmas.

iyifikir dedi ki...

Şule Hanım-Teşekkür ederim.
Smilena-Teşekkürler.
Müzeyyen Hanım-Teşekkür ederim ancak ne demek istediğinizi ve ne yaptığınızı tam olarak anlayamadım:)
Eta-Thank you :)
Gülseyhan-Çok teşekkürler :)
Barbara-Thanks a lot.I'm so excited to see yours :)
Emine-Çok teşekkürler canım,Elimde varmış bi lir ,sakla samanı gelir zamanı demişler :)Bu taçlı melek bidahaki çemberli olsun.
Hayal Arkadaşlarım-Teşekkürler
Fernanda-Thank you for your invite.I saw your crafts they are great.Merry christmas and kisses form Istanbul :)

Pfiffigste dedi ki...

This little angel is so nice!

Pfiffigste

aytacrafts dedi ki...

oyuncaklarınızın hepsi birbirinden güzel ve sevimli ellerinize sağlık.

iyifikir dedi ki...

çok teşekürler aytacrafts.

şevval dedi ki...

AYY Bayıldık Şuan Kızımla Bakıyoruz Azımız açık kalmış bir vaziyette :) birde nasıl yaptığınzı yazsaydınız ne güzel olurdu :)