Facebook

6 Kasım 2009 Cuma

Flickr Ekim Swap'ı-Flickr October Swap


Flickr fotoğraf paylaşım sitesinin Amigurumi Grubu'nda düzelenen Ekim çekilişi için İngiltere'ye Sevgili Irina'ya gönderdiğim paket ulaştı.
Bana gelecek olan paket henüz yolda.Kimden ve nereden gelecek onu da bilmiyorum:)
Bildiğim tekşey bu Swap'tan çok keyif aldığım..Hiç tanımadığınız bir kişiye herşeyi size ait amigurumi yapıyorsunuz ,hediye alıyorsunuz ve malzeme yolluyorsunuz.
E Harika!
Merak edenler için İrina'nın birbirinden güzel amigurumileri ve benim paketin diğer resimleri burada : http://www.flickr.com/photos/irenestrange/

My package sent to Dear Irina for Flickr October Amigurumi Swap.
Many Thanks to her for her kind words.

3 yorum:

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Harika bir fikir. Bayıldım. Ben de katılmak isterim. Nasıl olucak ama?

iyifikir dedi ki...

Evet çok keyifli :)
Her Swap'ın kendine özgü şartları var.Tabi önce Flickr üyeliği ve ürün fotoğrafı paylaşımı gerekli.Diğer detaylar burda:
http://www.flickr.com/groups/amigurumi/discuss/

yaseminkale dedi ki...

ya bizde yapsak böyle bişi süper